ماشین حساب دلی Deli 39216
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب دلی 39216

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39216

اگر در طول فعالیت های روزمره تان به انجام محاسبات معمولی ریاضی نیاز دارید، ماشین حساب دلی Deli 39216 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این محصول که در دسته ماشین حساب های جیبی جای دارد، به آسانی قابل حمل است و در هر لحظه ای که به محاسبه نیاز داشتید، قادر خواهید بود تا از آن استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39216

  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان

مهم ترین مشخصه ماشین حساب دلی مدل Deli 39216 قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسان آن است. این ماشین حساب در ابعاد 120 * 65 * 35 میلی متر و وزن 150 گرم عرضه شده و با قرار دادن در جیب یا کیف خود، می توانید در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید.

ماشین حساب جیبی دلی 39216 به صورت درب دار طراحی شده است. به این صورت که صفحه کلید آن بر روی بدنه و نمایشگر آن در قسمت داخلی درب تعبیه شده و به آسانی قابل استفاده می باشد. این نوع طراحی سبب شده تا فاصله میان دکمه ها بیشتر باشد و به این ترتیب وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب با سرعت و دقت بالاتری انجام شود.

  • یک ماشین حساب خوب برای انجام محاسبات معمولی

از جمله امکاناتی که ماشین حساب تاشو دلی 39216 در اختیار شما می گذارد می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. همچنین بر روی صفحه کلید این ماشین حساب دکمه های M+، M-، MR و MC نیز موجود است. این دکمه ها امکان ذخیره سازی اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات را می دهد و باعث سریع تر پیش رفتن محاسبه های شما می شود.

یک ماشین حساب خوب برای انجام محاسبات معمولی

توجه داشته باشید که ماشین حساب ساده دلی 39216 برای کاربران عادی طراحی شده و اگر به محاسبات سنگین و پیچیده نیاز دارید، بهتر است تا به سراغ دیگر ماشین حساب های موجود بر روی سایت ایده برتر بروید.

صفحه نمایش ماشین حساب دلی 39216 از نوع 8 رقمی است و از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد. این نمایشگر از کیفیت مناسبی در نمایش ارقام بهره می برد و در مکان های مختلف از لحاظ نور محیط، با افت وضوح در نمایش مواجه نمی شود.

ماشین حساب دلی Deli 39216

  • امکان تأمین انرژی از نور محیط

یکی از قابلیت های کاربردی ماشین حساب دلی 39216 امکان تأمین انرژی آن هم از باتری و هم از نور محیط است. این ماشین حساب به پنل خورشیدی مجهز می باشد و در مکان هایی که نور کافی دارند، بدون نیاز به باتری عمل می کند. بدین ترتیب طول عمر باتری آن افزایش می یابد و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن نخواهید داشت.

امکان تأمین انرژی از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli 39216 با ویژگی هایی مانند رنگ بندی زیبا و متنوع، کیفیت ساخت عالی، طول عمر بالا و ابعاد و وزن سبک از جمله مناسب ترین ماشین حساب ها برای انجام محاسبات روزمره و سبک به شمار می آید. اگر قصد خرید ماشین حساب را دارید، می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب  را کسب نمایید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده ارائه بهترین قیمت انواع ماشین حساب های جیبی، رومیزی و فروشگاهی موجود در بازار به شما هستند.

ماشین حساب دلی Deli 39216





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی